Verzending en Retourneren
De tevredenheid van onze klanten staat voorop, daarom optimaliseren we continu onze verzendvoorwaarden en levertijden.
Als een startup met drie medewerkers besteden we sommige taken uit aan externe partners om ons te concentreren op de kwaliteit, marketing en ontwikkeling van onze producten.
De verzending wordt uitgevoerd door onze betrouwbare logistieke partner, die de bestelling controleert, voorbereidt, verpakt en verzendt na ontvangst van de bestelling. Dit proces duurt afhankelijk van de bestelling en het ordervolume ongeveer 1-3 dagen. De levertijd bedraagt ongeveer 4-10 werkdagen. Gemiddeld is dit 6 dagen.
Onze excuses voor eventuele vertragingen.
Als je vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via contact@miluna-pro.nl
GRATIS VERZENDING
-
Verwerking van je bestelling 1-3 werkdagen
-
Voorbereiding, controle, verpakking, verzending en levering 4-10 werkdagen
Je ontvangt een trackingnummer per e-mail voor elke bestelling, zodat je je pakket op elk moment kunt volgen.
RETOURNEREN
We bieden een 14 dagen geld-terug-garantie!
Als je je bestelling wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar contact@miluna-pro.nl of vul het contactformulier onder "Contact" in met je verzoek. Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord met verdere informatie over de retourzending. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper.
Je ontvangt je geld uiterlijk 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending terug op de oorspronkelijke betaalmethode!
Om onze service en producten te verbeteren, ontvangen wij graag constructieve feedback. We stellen een verklaring van de retour en suggesties voor verbetering altijd op prijs!
Contactinformatie voor klanten OPMERKING: Controleer altijd of je e-mailadres en telefoonnummer correct zijn. Als de contactgegevens in je bestelling niet juist zijn, ontvang je mogelijk geen notificatie over de levering van je pakket, en wordt het naar ons teruggestuurd. In dat geval gelden de voorwaarden voor niet afgehaalde pakketten zonder verdere melding.
Levering van digitale inhoud: Voor digitale inhoud (bestanden die digitaal worden aangemaakt en geleverd) worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Digitale inhoud wordt je binnen 24 uur na het sluiten van de overeenkomst (bij vooruitbetaling na ontvangst van je betaling) per e-mail verzonden.
Digitale inhoud wordt je geleverd via een link die je per e-mail wordt meegedeeld. De e-mail met toegangscodes voor de levering van digitale inhoud wordt binnen 24 uur na het sluiten van de overeenkomst (bij vooruitbetaling na ontvangst van je betaling) verzonden.
Pakketten die naar een verkeerd adres zijn gestuurd Controleer altijd of het afleveradres correct is. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen in het adres of andere gegevens.
Houd er rekening mee dat Norelie.de niet verplicht is om een terugbetaling aan te bieden als je een verkeerd afleveradres hebt opgegeven.
Niet afgehaalde pakketten Vergeet niet dat je een pakket eerst moet ophalen en onze retourinstructies moet volgen als je het wilt retourneren. Als je een pakket niet afhaalt of de ontvangst weigert, wordt dit niet als een retour beschouwd. Het normale retourrecht geldt niet voor niet afgehaalde pakketten.
De klant heeft geen recht op een terugbetaling bij "niet afgehaalde pakketten" als hij het pakket niet afhaalt of de ontvangst weigert.